söndag 5 februari 2012

Vecka 17 (16+0)



Idag är jag exakt vid samma tidpunkt som jag var vid detta inlägget. Jag mår bra nu, inte haft illamående men blir ganska lätt åksjuk vid bil/bussåkande. Kunde blir det förut också men inte så här lätt. I övrigt så mår jag bra och är nog piggare nu även om jag är tröttare än normalt :) Somnar ganska tidigt på kvällarna, ett under att jag är vaken fortfarande kl 21.45! I fredags somnade jag t.ex. till På Spåret och sov till 8 på lördagsmorgonen. Dock inte lika trött udner dagarna som jag varit och det är skönt.

Kände små buffar idag när vi åkte bil och det är en härlig men märklig känsla! Tror man inbillar sig men ändå känner man att någon puttar lite på en inifrån. Ultraljudet är inte förrän 1 mars, och det känns som oändligt lång tid kvar dit för man vill ju ha någon form av bekräftelse på att det faktiskt är något pyre där inne, men om Mini nu börjar buffa lite emellanåt kanske jag kan lugna mig med de tankarna lite!




1 kommentar:

Caroline sa...

Hej där!
Tack för hälsningen inne hos mig :-)
Och grattis tillbaka ser jag :-) Vad roligt! När är din beräknad? Min kommer om ca 8 v.
Hoppas ni mår bra hela familjen,
kram Caroline