lördag 14 januari 2012

Vecka 14

Imorgon går vi in i vecka 14, och jag tror jag börjar må bättre! Illamåendet på morgonen kvarstår, men det kanske hänger i som det gjorde med Noel. Men nu går jag upp, hulkar och den är det klart. (mysig läsning va?) Tröttheten är väl i och för sig kvar den också. Har vart trött på kvällarna, men inte lika mycket på dagarna. Men jag har somnat i soffan varje kväll. Men har ju börjat jobba denna vecka också efter jullovet, så hänger nog ihop med det. Men jag har inte vart lika trött på jobbet nu,och jag märker att jag har mer tålamod igen vilket är väldigt skönt. Har haft en riktigt bra vecka med mina fina elever!



Bild från vecka 13 (12+0) så tagen förra helgen! Syns lite nu och det kunde inte undgå mina kära kollegors ögon ;)

1 kommentar:

Maria sa...

Fin du är!! Ser fram emot att få träffa magen (och dig) om ett par veckor. Kram!