lördag 28 mars 2009

Noels första 24 timmar

Nu fyller Noel 1 dag :) klockan 10.15, det är om ett par minuter. Grattis till Noel från Pappa :) Jag har en prinsesstårta i frysen så vill någon komma på kalas inom den närmsta timmen så kom förbi :) Ta med paket till Noel, han vill ha det :)

Nej skämt och sido, jag somnade direkt igår, och har fått 12 härliga timmar i bingen! Idag känner jag mig pigg och ska snart dra bort till Frölunda Torg och inhandla ett par saker till Noel. Sedan blir det BB och umgås med mina två älsklingar. Elin har sovit en del inatt och Noel har varit duktig och sovit han med. Men Elin kan få vila lite i eftermiddag så kan jag umgås med lillen. Han måste ju få matchfakta från Rögle - SSK igår, hans lag Rögle vann ju efter straffar. Idag ska han få på matchdräkten :) Hehe .. man har ju förberett allt i minsta detalj :)

Kan även meddela att han bajsat för första gången men skrek som bara den när mamma skulle byta blöja, get used to it lille Noel :)

Vi kommer att ta en massa kort idag, så när jag kommer hem ikväll så lägger jag ut fler bilder på honom och oss. Så håll till godo folket och tack för alla trevliga kommentarer, tom den från föregående inlägg från Linda. Jag ska komma ihåg detta...var så säker!

/Andreas - stolt pappa till Noel

3 kommentarer:

Karin sa...

Ett litet Röglefan! :) Skönt att ni alla har fått sova! Ser fram emot fler bilder på lillprinsen! Massa kramar till er alla tre!!

Mormor sa...

Grattis till ditt första dygn, lille Noel. Du är så välkommen till världen och du får två underbara föräldrar som kommer att ta hand om dig, för att inte tala om mor- och farföräldrar. Du är älskad.

Anonym sa...

Välkommen till världen lilla granne! Jag ska göra mitt yttersta för att din pappa inte skall hjärntvätta dig med Rögle och alla dessa fula gröna färger. AIK är ju det enda rätta! :-)