tisdag 26 juni 2012

Tada!!



Jag har ju sett mer jämna muffins/cupcakes förut men ändå som Noel sa när han fick se dem (hade nämligen fullt sjå att bygga koja när de skulle dekoreras) "Å, vad fina de är mamma!"

Imorrn får vi se om vi får något annat projekt. Febern låg på stadiga 39,5 ikväll så det blir ytterligare en hemmadag... lite segt, men om jag orkar så kanske vi satsar på bullar imorgon.Vart nere i förrådet nu ikväll och letat efter saker, och jag hittade sängmobilen men inte madrassen till spjälsängen. Konstigt men "ingenting försvinner, allt finns kvar" som de sa på Tippen men jag bara undrar vart det finns kvar?

Båda killarna sover redan så nu säger jag upp mig för idag och lägger mig på soffan, ska nog se en film tror jag!


1 kommentar:

mormor sa...

Vilka fina muffins :-) Hoppas Nolleman snart blir frisk. Säg till om du behöver barnvakt om du ska klippa dig