fredag 22 januari 2010

Baddax!




Idag ska jag och Noel träffa Malin och Vilmer, och sen ska vi gå till Frölundabadet och bada! Deras lilla bassäng är uppvärmd torsd-sönd. så våra små kan plaska i varmt vatten. Vilmer går också på babysim, så han är nog en bra badkompis för vår lilla säl :) Efter badet ska jag handla, för ikväll kommer Johan & Linda och vi ska göra hemlagad pizza. Linda har inte ätit det sen '97 (?) eller nåt, så vi måste ju ordna detta ;)



Måste ju också skriva om att Noel sover på nätterna!! Måste skriva om det, men då är han säkert vaken 5 nätter i rad sen ;) Men han somnar med vällingflaskan vid 19.30 ungefär, knappt så han hinner dricka sin välling. Sen sover han till ca 7.30 på morgonen. Om han vaknar till så har han fått nappen och somnat om. Så himla skönt!! :) Han har dock sovit i vår säng, men det gör inget just nu för hela familjen får sova. Jag la honom i hans säng häromnatten och då sov han där till 5, men somnade inte om och fick komma till oss. Då låg han vaken men myste till 6, så det är också godkänt och vi får öva mer på att sova i egen säng också.





Angående husköp osv. så är vi i diskussion kan man väl säga.. är vissa oklarheter än så länge, och vi avvaktar lite men jag lovar att återkomma igen när jag har mer att skriva om det.





Imorrn ska jag ut och äta med hela mammamaffian! Tror vi blir 12 stycken, så det ska bli himla roligt. Vi har inte setts utan barn förut, och det ska bli kul att faktiskt kunna prata lite mer när vi faktiskt ses :)




Nu är det vädret på TV och Noel tjoar och klappar händerna, så det blir nog fint väder de kommande dagarna ;) Nu ska jag packa badkläderna och göra iordning inför dagens utflykt!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Tash sa...

Tror till och med det kan vara så illa som 1995 eller -96, med tanke på att jag bodde på Tomtebo i Umeå, vilket var under första studieåret där uppe!
Jag tackar, nicker, bockar och skrapar med foten, och dreglar lite också. Ska bli så gott!!

Psst, härligt att han sover nu också om nätterna, men det säger vi inte högt för att undvika lagen om jäklighet! ;o)
Ses ikväll!