torsdag 24 september 2009

Nope...



Det var nog en engångsföreteelse det där med att sova hela natten, för inatt tyckte Mini-bossen att vi skulle vara vakna igen. Han vaknade vid 1-1.30 nån gång och började prutta massa, och jag tror den lille stackaren har blivit dålig i magen av vällingen.... inte säker men ändå såpass att jag tycker att jag kan se en koppling! Han nar fått majsvälling, eftersom det stod att den var bra för känsliga magar. Men så sökte jag på det lite imorse, och det är tydligen väldigt förstoppande och bra för känsliga magar vid t.ex. diarée och magsjuka... Jag tänkte känsliga magar såsom magknip och sånt, och det har han ju haft lite slängar av så tänkte att vi tar en mild välling då. Men men, köpte havrevälling idag och hoppas på det bästa! Han gillade den iaf och drack upp allt så det är en bra start, så lätt gick det inte med majsvällingen!
Vår vakentid inatt slutade vid 3 nån gång, då somnade vi om och jag hade en förhoppning om att vi kunde ta lite sovmorgon då, men nej då! Klockan 7 slog han upp sina fina blå ögon och var klarvaken... så det var bara att gå upp! Tog en lugn morgon iaf och slappade, och vid 10 tiden så började han bli trött igen så vi gick in och la oss, och för första gången på 6 månader så sov även jag när han sov. Jag sov nog nån timme, och han sov 2! Efter det så var vi redo för lunch och sen tog vi oss bort till öppna förskolan. Noel var på härligt humör där och lekte, pratade och sjöng! Efter sångstunden så åt han lite och sen somnade han, så han sov i vagnen på vägen hem.
Noel och Axel leker!
Det är kul på öppna förskolan!
Sångstunden är skoj!
Andreas kom hem vid 17.30 och jag bytte om och drog iväg till Slottsskogen för IK Jogg träning! Blev ett bra pass med uppvärmning, teknikträning och koordination och sen nerjogg! Var jättekul att springa i grupp och göra övningar som man inte skulle gjort annars! När jag kom hem så hörde jag Noels snack med pappa inne i sängen och han var riktigt pigg! Hade precis ätit massa mjölk óch var mätt och nöjd :) Kom upp en stund till och efter ca 30 minuter så började han slockna så då gick vi in för lite nattning och sen somnade han gott! Snart ska jag nog in och lägga mig också, så man får ihop lite sömn innan vi ska snacka igen ;)

Inga kommentarer: