söndag 26 juli 2009

Bilder!!

Eftersom mitt inlägg försvann helt plötligst när jag började lägga in bilder så kommer nu bara bilderna. Orkar inte skriva om allt nämligen!!

Marias möhippa:

I onsdags vaknade Maria ute på Källö-Knippla och Richard gav henne då ett brev från oss. Hon fick packa sin väska och bege sig in till stan. På Nils Ericsson stod vi och tog emot henne, och sedan fick vi prova på rodd på Mölndals Roddklubb, och choklad hemma hos Linnéa. Kvällen avslutades med smaskig middag på Heaven 23!






Bröllop:
I lördags var det dags för bröllop. Andreas kusin Sandra gifte sig med sin Marcus,och det var så vackert! De båda var otroligt fina, och festen var jättetrevlig! Noel skötte sig finfint, och han hördes bara lite i kyrkan när han hjälpte prästen att välsigna ringarna :)






Vår stora kille:
Imorgon blir han 4 månader och mycket har hänt den senaste tiden. Han sitter nu kortare stunder i sin stol. Han har fått börja med sittvagnen, vilket är mycket populärt och han har börjat greppa saker. Vi har även fått höra hans skratt nu, riktigt härligt skratt! Innan har han ju lett så att man tror att käkarna ska gå ur led men nu skrattade han riktigt.


Badar hemma hos farmor och farfar.


Greppar sin leksak!



Sittvagn är kalas! :)


Nu ska vi kika på vår nya kamera som vi köpte idag, en Canon EOS 450 minsann, så nu ska det bli fina kort här :) Imorgon är det farmors begravning, och efter det kör vi till Åhus för att spendera en vecka i stugan vi hyrt. Ser inte fram emot morgondagen, men det ska samtidigt bli skönt när begravningen är över....

6 kommentarer:

Spessartin sa...

Kul med en massa bilder! Verkar ha varit en bra möhippa, hoppas blivande bruden blev nöjd, men det blev hon säkert med så bra saker att göra!

En sån kamera har jag också och jag är supernöjd! Den tar verkligen fantastiska bilder!

Elin till Spessartin sa...

Vad kul att du är igång med löpningen igen! Då kanske Kretsloppet i Borås är nåt för dig i september, 5 eller 10 km. kika på www.kretsloppetiboras.se :)

Å, har du en sån kamera, du tar alltid så fina kort så nu är jag ännu mer nöjd med vårt val idag! :) Då kan vi fråga dig kanske för vi satt med den här igår och läste manual, ställde in och testade lite... men en sak kom vi inte underfund med - kan man bara se i den "lilla"rutan eller ska man kunna se det man ska ta kort på på LCD-monitorn också? Och i så fall - hur gör man det? :)

Linda sa...

Vilken läcker brudklänning hon hade, särskilt ryggen!
Åh, det skulle onekligen vara kul med en sådan rejäl kamera, men å andra sidan tar den rätt bra den jag har också. :o)

En begravning är alltid jobbig,särskilt när det gäller en närstående. Men som du skriver, lär det också kännas bra när det är över, och du fått ta ett ordentligt farväl.
Kram!

Malin sa...

Åh, är Noel en sån stor kille att han får använda sittdelen nu :) Va roligt! Är väldigt spänd inför att introducera den för Vilmer.
Fick Noel inte plats i liggdelen längre eller var det för han inte ville ligga ner? Hur verkar sittdelen vara? För-nackdelar tack! Haha!
Kram!!

Spessartin sa...

Hoppas att det går bra med kameran och att ni är nöjda med den, säg till om det är så att ni vill ha lite hjälp, jag kan verkligen inte speciellt mycket om den, men lite grand kanske jag kan bistå med!

Ser såklart fram emot att få se bilderna här på bloggen sen!

Maria sa...

Mm blivande bruden var mer än nöjd! Så otroligt snygga bilder hehe, jag är väldigt tacksam för att jag slapp ha roddkläderna på mig på Heaven 23 :D
Hoppas nu ni har det riktigt härligt i stugan och att ni blir nöjda med den nya kameran, kul!
Stora kramar!