torsdag 9 april 2009

Karins bilder!

I förra inlägget så avslutade jag med 2 svartvita kort på mig och magen, och det var bilder som Karin tagit! Hon har en bra kamera, och kan ta massa fina kort så jag bade henne för ett tag sen att vi skulle fota magen någon dag.

Så onsdagen för 2 veckor sedan åkte jag till Alingsås och kom att tänka på det där så jag ringde henne på morgonen och bad henne ta med kameran. Hade tänkt framkalla bilderna, rama in dem och ge dem till Andreas på BB efter bebisen kommit ut!

Nu blev det ju inte riktigt så, men vi hann i alla fall ta bilderna! Dagen efter vi tog dem gick ju vattnet, och sen ju Noel ut! Så jag hann inte framkalla något och Andy fick dem när vi kom hem men då som bilder på datorn. Så bilderna finns än så länge bara på datorn, men de ska framkallas och ramas in så småningom! :)

2 kommentarer:

Karin sa...

Bilderna på magen blev så fina!! :) Kul att ni är nöjda med dem också, och vilken tur att vi tog bilderna när vi gjorde det!!! Kramar!

Karin sa...

Bilderna på magen blev så fina!! :) Kul att ni är nöjda med dem också, och vilken tur att vi tog bilderna när vi gjorde det!!! Kramar!