torsdag 26 mars 2009

Ont, det gör ont!

Jag tror minsann att det har satt igång lite här nu! Kände att mensvärken kom lite mer under kvällen, men kändes just som mensvärk och inte så mycket mer. Strax innan 22 så gick vi och la oss och då var det också lite molande, men det går ju över när jag har somnat tänkte jag.

Andreas somnade efter ett tag men jag kände mer och mer att jag inte kunde somna, för det gjorde ondare och ondare. Vred och vände mig och försökte, men till slut gav jag upp! Kan lägga mig på soffan ett tag för jag vill inte väcka Andy. Han kom hem från jobbet igår vid 22-tiden nån gång, och skulle åka imorse vid 5.20 så han har inte sovit så mycket stackarn. Sen har det varit en ganska lång och intensiv dag så han kan få sova lite till :)

Sitter med värktimer och försöker klocka värkarna, men det är inte så lätt... men känner i alla fall en början och ett slut på dem så det är nog värkar nu!

Inga kommentarer: