måndag 1 december 2008

Nu var det klippt!


Japp, efter jobbet idag blev det 40 min crosstrainer och sen blev det ett besök hos frissan på Sportlife! Var en bra tjej, och jag blev nöjd med resultatet! Blev en ganska bra bit på längden och så mycket flikigare, och det var något sånt jag tänkt mig! Luggen är sneddad också, vilket är skönt för då hamnar den inte direkt i ögonen när den växer ut!
När jag kom hem från klippandet så blev det mat och lite annat fixeri hemma, och snart ska jag nog lägga mig och läsa lite! Har försökt välja ut lite kort till framkallning också, men det är svårt! Hade även tänkt ta tag i att pyssla julkorten en sväng, men det får nog bli imorgon! Har gjort en del av dem, så hinner nog få klart en del imorrn!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Alltid kul att få fräscha till håret!

Anonym sa...

Görsnyggt blev det!!

Anonym sa...

Tack tack! :)