söndag 30 november 2008

Plötsligt händer det!

Mitt i en biljakt under Bourne Supremacy så hände det - bebis sparkade på pappa! En bit in i filmen så började jag känna att Tjallä levde runt och det kom små buffar här och där, men när Andy satte sin hand på magen så var det lugn och ro där inne minsann! Men så kände jag en ganska rejält och så tog jag Andys hand dit och tryckte lite lätt för jag tänkte att nu måste det ändå kännas ut! Och då *poff* sa han hej till pappa också!
Men nu är det sovdags för oss alla tre! Imorgon ska jag och Tjallä träna lite efter jobbet (om vi orkar) och sen ska vi klippa hos hos frisören på Sportlife! Resten av veckan tror jag blir ganska lugn! På torsdag kommer flickorna hit på soppa, och på lördag kommer Maria och Richard hit för lite mys! Söndag blir det kalas! :) Så det blir mycket trevligheter i veckan!!

~ Sov gott ~

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå vad roligt att Andreas fått känna nu!! =) Söta Tjallä!