lördag 29 november 2008

Sköna lördag!

Japps, idag ska vi provlaga nyårsmaten eller iaf en del av den! Nu kan vi tyvärr inte åka till Maria och Richard på nyår, så vi valde att ha lite middag hemma istället. Hittade ett smaskigt recept för ett tag sen, och tänkte testlaga det idag när Helén och Tobban kommer, så hinner vi förfina det om det behövs! =) Avslöjar inga dela av detta, eftersom några av läsarna här på bloggen kommer infinna sig på nyårsafton!




Första advent imorgon, och nu är det advenstfint i alla fönster! En adventsljusstake är också framme men resten av julpyntet får vänta lite till. Med födelsedag i december så har man ju en skaplig samling av tomtar, så några brukar få komma upp vid jul men tror inte att det blir alla! :)







Med bebis är det bra! Små buffar ganska ofta nu, och det börjar det bli dygnsrytm på buffandet också! På kvällarna är bebis som mest aktiv men även om jag varit i rörelse en stund och sen sätter mig, eller lägga mig, då startar ligisten! Morgonhulkandet fortsätter... men vad vore en morgon utan Ulrik?!

Nu ska jag sätta lite fart här, så kanske man kan ta sig en liten joggingtur/promenix/träning sen innan vi får lite gäster i eftermiddag!



Hoppas du får en skön lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka mysiga tomtar i ljuskronan! Hoppas det går bra med maten ikväll, jag vill veta recept! Ses imorn! Kramar!!