onsdag 26 november 2008

Onsdag.....

Är aningen trött nu och sängen hägrar! Efter jobbet idag blev det en liten tur på stan för att börja kika på julklappar! Tror minsann jag vet vad Linnéa ska få nu! Eller iaf en av hennes saker, för det blir ju svårt att hålla sig till bara en sak! =)

När jag kom hem så vilade jag ett tag, och sen gick jag till Sportlife en sväng! Blev ca 30 min på Crosstrainern men sen var jag nöjd! Känns lite som att det blir mkt tid för att gå dit för att träna 30 min, men samtidigt är det skönt att komma iväg en sväng iaf! Annars känns det som om man bara jobbar och sover! I måndags hade jag tänkt gå dit och träna, men då kom jag ut på en promenad på 1,5 timme istället och det var riktigt skönt! Men idag var vädret inte lika fint, så promenixen lockade inte och då rä det skönt att ha sitt träningskort!

Nu har det blivit lite mat och tv-tittande, och strax dax för sängen! Tjallä-bebis har varit mycket aktiv nu ikväll och när vi pratade med moster i telefonen så sparka bebis hej vilt! :)

Imorrn ska jag fika med Familjelivstjejerna efter jobbet! Ska bli trevligt! Ska ses vid 18-tiden så kommer nog gå på stan en stund innan, men kanske kan bli nån julklapp klar då!

I helgen kommer Helén, Tobban och barnen på besök! Ska bli kul att träffa dem igen! Ska laga middag, och så får vi se vad det blir, Skip-Bo kanske?! :) På söndag ska vi till Alingsås, blir lite föräldrapenningsgenomgång, och så middag! Bra med privata informationsmöten! :)

Näpps, om man skulle ta tag i disken och sen bums i säng!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, lilla Tjallä blir glad när moster är i telefonen, godingen! :) Jag tar med bilder på minnepinne på söndag, blir så jpbbigt att maila dem för de tar så stor plats... KRAMAR!!