lördag 1 november 2008

Klar?!

Oj oj oj, vi ska vara på festen om en timme, och jag är nog redan klar?! Hur kommer detta sig? Brukar ju inte direkt vara typen som har massa tid innan man ska åka!? Men å andra sidan väger min kära sambo upp det hela lite, han är nämligen på Frölunda Torg och shoppar! Det han skulle ha upptil visade sig inte finnas i garderoben, så det var panik en liten stund.... men men, torget stänger 17 så han hinner nog hitta det där ändå!

Måste säga att jag är hyfsat snygg nu! Kanske inte en kopia av min karaktär, men näst intill :) Kort kommer ju komma upp här, så då får ni se! Ska ju ha samma utstyrsel nästa vecka, men kanske får offentliggöra det här ändå!

Nä, nu ska jag plocka ihop det som ska med, och sen invänta min kära make.... sambo! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Make?! What?! ;) Haha, jag tycker du var riktigt snygg på bilden jag fick på mobben! Kul att Tjallä får gå på halloweenfest!

Anonym sa...

Ja han spelade ju min make igår... ;)