fredag 14 november 2008

Julmust är smaskens!

Undra om det är något i julmust som tilltalar gravida? Karin hade ett sug efter julmust hela våren minns jag, och Camilla sa för ett tag sen att hon var så sugen på julmust! När vi hade möte på jobbet i onsdags så kom det fram 2 flaskor julmust och det smakade ljuvligt, och idag när jag handlade gick jag förbi ett ställ med flaskor och kunde inte låta bli att köpa en flaska! Så nu sitter jag här med ett glas julmust och njuter! =)


Kom iväg till Sportlife förut och det blev ca 30 min på crosstrainern och 15 min på löpbandet! Crosstrainern känns skonsammare för man hoppar inte så mkt och det är lättare att hålla pulsen på en jämn nivå på den så kommer nog bli den ganska mycket ett tag nu! Finns inbyggd tv i den så kollade på Berg flyttar in och det var reprisen från när hon var hos Martin Stenmark denna gången! Kul program! Hehe, kändes bra att gå till gymmet med stor mage och sin Stockholm Marathon t-shirt på sig! =)

Nu kommer snart Andy hem och då blir det middag och sen blir det nog en film också! Hoppas du får en trevlig kväll!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad vore livet just nu utan julmusten!! Undrar om de har ett stort kylskåp på BB så jag kan ta med ett par liter!? =)
))Camilla

Anonym sa...

Ååå julmust ÄR smaskens! Kan inte motstå, men värre var det när Linnéa var i magen! Köp sån mustsmak till sodastream så är du garderad ;) KRAMAR!!

Anonym sa...

Camilla: Får fylla kylskåpet hemma hos idg nu kanske då? Medans du är inne lixom! :)

Karin: Ja, kanske ska köpa en smak ändå! Blir de goda?