söndag 16 december 2012

Lite bilder!

Uppdaterar med lite bilder!!

Elias har provat gåstolen, han kommer ingen vart men tyckte det var kul att få stå och leka!

Vi har bakat pepparkakor och klätt granen!

Jag har varit på Hot Stone massage, vilket var underbart avkopplande! 45 min total avkoppling och jag tror jag snarkade till lite också! :)

I fredags blev jag påkörd av en lastbil på E20! Som tur va var det i kö och gick i 20-30 km/h... Han bytte fil och körde in i min vänster sida, och bilen fick en tråkig buckla men ingen blev skadad men jag blev ganska skakig! Tacksam att mina båda små pojkar satt på högra sidan av bilen!

Nu är det lite uppdaterat! Det är aningen enklare från min nya telefon och denna app verkar funka bättre så kanske kan bli fler inlägg!

Andreas och Noel är på bio nu så jag ska slå in julklappar nu!!













3 kommentarer:

Farfar sa...

Fina bilder av pojkarna. Så fort tiden går, redan tid för gåstol. Och nolle ska ju bli bagare när han blir stor. Han har ju handlaget det syns. Tur att det inte gick fortare när olyckan är framme. Förstår du blev skakis med 2 guldklimpar med i bilen. men Andreas sa i dag att Volvia har ringt och allt ansvar ligger hos lastbilschauffören, vilket är helt korrekt. Dom ska bara fram.
Kram till Er alla.

Morfar sa...

Kul med lite bilder och inlägg på bloggen. Vilken härlig fotisättning Eliasson har, riktig framfotalöpare som mamma. Jag tränar och försöker lägga om till detta men det är svårt, skönt för honom att ha det från början.....

Anonym sa...

Thanks for some other great post. Where else may anybody get that kind of info
in such a perfect way of writing? I have a presentation subsequent week, and I
am at the search for such information.
Also visit my blog post :: errol denton