onsdag 15 februari 2012

Utflykt!

Snart ska jag och Noel ge oss iväg med bussen mot Borås. Vi har tagit en lugn morgon, jag vaknade med täppt näsa och lite huvudvärk men känner mig bättre nu. Vet inte om nästäppan är förkylning eller gravidtäppa, men anar graviditet. Känner mig i och för sig lite halvförkyld också, men inte värre än att vi kan genomföra vår utflykt!

Borås var det ja! Vi ska ta bussen dit, åka till Andreas jobb och hälsa på där och sedan ska familjen bege sig till Stadsparksbadet! Vi var alltid där på lov när jag var liten så ska bli roligt att ta tillbaka en lovaktivitet från förr ;)

Imorgon ska vi göra ännu en favorit i repris - vi ska besöka brandmännen... eller jag menar, brandstationen ;) Förra året hade de öppet hus på brandstationerna i Gbg under sportlovet och det har de även i år. Vi ska hänga på låset och köra brandbil, ambulans och kika omkring med Linnéa, mamma och pappa. Därefter ryktas det om lunch på Gyllene Måsen!

Näpps, kanske dax att göra sig iordning om vi ska komma till Borås innan simhallen stänger!

Inga kommentarer: