onsdag 7 december 2011

30

.... vackra rosor fick jag av mina pojkar imorse!


3 kommentarer:

Jennie sa...

Fyller du 30? I så fall, ett stort grattis till dig:) Hoppas du har haft en fin dag Kram

Malin sa...

Stort grattis på födelsedagen!
Vilka fantastiska rosor du har fått av killarna!
Hoppas dagen för övrigt har varit fin, förutom kuvertet från pensionsmyndigheten ;)

Shit kom på nu när det är din födelsedag att du frågat mig om recepten på smörgåstårtorna. Jag skäms, jag har glömt av det. :(:(
Förstår att det kanske redan är försent men jag skickar recepten ändå.
Mitt internet hemma vill inte funka så du kan bara få receptet på skink och ostsmörgåstårtan. Det har jag skickat på fb tidigare såg jag. Så fort internet är igång igen skickar jag det andra.

Elin svarar sa...

Jennie: Tack! Japp, igår blev dedt 30 år för mig! Fick en fin dag med firande! :)

Malin: Tack! :) Dagen var toppen!
Jag hade också glömt av de smörgåstårtorna, så det är ingen fara :) Vi kom andra saker att bjuda på, så tänkte inte på dem. Men blev glad över recpetet ändå för jag kommer gärna göra dem en annan gång!! :) Hade jag verkligen velat ha dem så hade jag frågat igen ;O)