onsdag 4 maj 2011

Sjukstuga

Sitter i soffan och kollar Stora maskiner med Noel, aningen trött och med huvudvärk efter nattens äventyr.

Igår köpte vi thai, mycket Gött. Efter att vi ätit så skulle vi gå igenom lite bröllopsplaner. Vi satt vid datorn när jag plötsligt kände mig konstig och illamående. Hände inget men jag hulkade lite.

Vi la oss tidigt för att sova bort det men jag vaknade till och från o mådde illa och vid 3 så spydde jag (äntligen!) Blev bättre efter och jag kunde sova lite.

Lilleman vaknade strax efter 6 o kom ut pigg o glad. Jag var inte lika pigg dreas har en konferens idag som han är med o planerar så han kan inte vara hemma. Egentligen skulle Lena och Flemming komma idag för jag har ett möte på jobbet kl 15, men det blev ändrade planer. Man åker ju inte gärna till någon med magsjuka!

Nu återstår att se hur länge Noel är nöjd här hemma... det är ju hans lediga dag idag så han kan inte gå till dagis och det vore nog inte poppis att lämna honom där med en magsjuk hemma i alla fall.

2 kommentarer:

Mormor sa...

Ring oss om det kniper. Fast magsjuka är ju inte det som man helst vill ha. Hoppas du mår bättre. Kram

Unknown sa...

Usch då!! Såg en lapp på vårt dagis idag om magsjukeutbrott idag. Ny omgång på gång i krokarna kanske .. usch.. Krya på dig! KRAM