onsdag 1 december 2010

Pulkaåkning och Pusskalas

Vi startade dagen med legobygge, filmtittande, bokläsning och mys! Sedan promenerade vi bort till Frölunda Torg för att uträtta lite ärenden och på vägen hem därifrån somnade Noel i vagnen. Lite tidigare än vad jag tänkt, men det gick inte att väcka honom vilket bilden nedan visar;



Noel sover vidare i hallen medan jag klär av honom overallen.

Under tiden som han sov så kom mamma på besök. Hon hade besökt Osteopaten i Göteborg och kom hem till oss efter det. När Noel vaknat så blev det lite lunch, och lite mys med mormor innan hon åkte hem.




När mormor åkt så gick vi ut och åkte pulka! Vi har en bra backe bakom vårt hus som är lagom sluttande där Noel åker själv och han gillar det! "Mer, mer!" är kommentaren när man kommer ner. Träningspass för mamman blir det också när man får dra upp honom i backen :)


Pulkaåkning är riktigt skoj!

När vi var klara med pulkaåkningen och frös fär mycket för att vara ute så hämtade vi Isabella på dagis och gick hem och lekte!



Barnen har inte setts på ett par dagar, och de har nog saknat varandra för det blev ett väldigt pusskalas här hemma! Observera att bilderna är tagna vid två olika tillfällen under eftermiddagen ;) Först i hallen;






Och lite senare fick jag fotat den här episoden :)






1 kommentar:

mormor sa...

Jag vet inte vad jag tycker om bilden där Noel trycker upp Isabella motväggen ;) Vad säger hennes föräldrar?