lördag 8 november 2008

Lördagsfixeri!

Idag var det sovmorgon! Kändes ganska skönt när Andreas hastade upp vid 7-tiden för innebandyn och jag kunde ligga kvar! Men samtidigt så är det ju en del av mig som också vill upp och splea innebandy, så lite avis är jag allt! Men det får jag ju göra om ett tag igen, så kan lika bra njuta av sovmorgonen på lördagarna framöver! =)

Har fixat lite här hemma på förmiddagen, och så sprang jag en runda förut! Blev väl ca 30 min i lunkande tempo, och det var skönt! Skönt att komma ut när det är dagsljus, och skönt att röra lite på sig! :)

Nu ska jag strax in till stan för lunch! Vi är några från familjliv som ska träffas på riktigt för första gången idag, och det ska bli kul! har en ganska aktiv tråd med göteborgsmammor som ska ha barn mars/april '09 så alla är ungefär i samma stadie i gravidteten nu! Ser nog kul ut när alla magar samlas! :)

Ikväll är det dags för Homer och Marge att mingla igen! Denna gången på en fest i Lerum! Så efter lunchen får man nog hem och vila lite innan omstylingen börjar!

Ha en skön lördag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad skönt med sovmorgon! Det hade jag också, till 9, helt ovanlgit länge, men så är jag också rätt trött, har sovit lite två nätter i veckan och jobbat mycket, så då blir det väl så.

Hoppas att ni får trevligt ikväll!