onsdag 5 november 2008

Grattis!

~ * ~GRATTIS CAMILLA OCH DENNIS ~ * ~
Tänk, om två veckor är ni föräldrar! Stort grattis till att allt är klart, nu kan ni fokusera på att det kommer ut en bebis snart! Spännande att träffa den lill* snart ju. Så kan vi komma in och öva på den sen! :)
Idag fick jag undan en del kjobb på jobbet, och det var skönt. Alla barns IUP'er är inskrivna och klara, och jag fick skickat ut brev till de två nya eleverna som ska börja nästa vecka! OCH veckobrevet är klart! Gott, och allt blev klart innan kl 15 vilket innebar en ganska tidig dag, och då blir det ganska tidiga dagar torsdag och fredag också! :)
Hade tänkt springa när jag kom hem, medans det fortfarande var ljust men var så trött så jag sov 30 min istället och så var det inte ljust längre! Men kom ut en runda iaf, och det var skönt! :) Blev väl ca 35 min. och trots kyla och mörker så var det härligt ute!
När jag kom in igen så blev det lite middag och dusch, och sen var jag inne hos Camilla och pratade en stund med henne. Kul att ha en granne dörr i dörr som ska ha barn snart! Finns mycket tips att få där inne! :) Skoj att vara mammaledig ihop sen också!
Nu är det dags för TV-soffan en stund, och sen ska jag nog lägga mig och läsa.
~ Ha det gott ~

Inga kommentarer: