lördag 12 mars 2011

På väg!

Sitter på bussen nu, på väg mot dagens äventyr! Kan inte riktigt.skriva ut än vad dagen har att erbjuda men snart så!

Andreas o Noel är i Helsingborg och åkte ner i torsdags, vilket innebär.att jag fått 2 nätter med mycket sömn, vilket kan behövas för dagen :)

Idag blev det sovmorgon till 8.30 och när man somnat ca 23 så är det länge! Fixade lite hemma o sen stack jag ut o sprang. Camilla hakade på.en bit och när hon vek av efter drygt 2 km så fortsatte jag. Fick ihop 15 km på 1.16 och det.kändes grymt bra! Behövde jag bara att någon sa till mig att jag kunde springa snabbare eller vad hände?

Sen var det snabbt hem för mat, dusch o packning för att hinna med bussen. Men jag hann och löprundan gjorde mig riktigt taggad för resten av denna dag! Får försöka uppdatera senare igen!


Inga kommentarer: