torsdag 17 februari 2011

Butter...

"
Igår bodde unge herr Butter hemma hos oss, och det var inte mycket som var bra. Han var sur, gnällig, och inte alls på bra humör. "Nej.... INte.,... Nej" var vanligt förekommande ord, och inte ens när vi var ute och tittade på grövmaskinerna var det bra... Nej, såna dagar är oändligt långa, och det var mycket skönt när han sov middag ;) Efter att han sovit så var han gladare, och då lekte vi inne för då började det snöa massa ute.

När Andreas kom hem från jobbet så åkte jag bort till gymmet och sprang på löpbandet. 5 stycken tusingar blev det, gött att komma igång med dem - och egentligen inte såååååå himla jobbigt när man väl kommit igång och gjort dem - men det tar emot innan.

Nä rjag kom hem sov prinsen, och vi fixade mat. Efter maten blev det bröllopsprat för på lördag ska vi till Jonas & Anna-Maria, och Martin & Jeanette ska också dit. Då ska vi prata bröllopsfest med vår Toastmaster och Toastmadame... ;)

Idag hoppas jag på en piggare och gladare dag - och det verkar onekligen vara en gladare prins här hemma nu av det jag hör! Nu på morgonen ska vi bort till brandstationen på Öppet Hus och sen ska vi hem till Kiqi och Mama. Kiqi ska hjälpa mig med mina naglar - ska bli kul att ses och kul att se hur jag hanterar naglarna sedan ;)

Inga kommentarer: