söndag 24 oktober 2010

Vattenlördag

Nu spammar jag med inlägg som jag skulle ha skrivit igår... men vårt nätverk funkade inte igår på denna datorn, bara på min jobbdator men då kom jag å andra sidan inte åt bilderna så då väntade jag med inläggen ändå!

I alla fall! Igår regnade det från morgon till kväll! Andreas åkte till innebandyn, och jag och Noel lekte inne men efter att ha lekt med alla leksaker tusen gånger, och läst alla böcker tusen gånger så kände jag att vi behövde komma ut. Vi klädde på oss full regnmundering och gick ut för att plaska i vattenpölar!


Det är roligt att plaska! :)


Noel gick och gick... och såklart hamnade vi ute vid vägen! Han visste exakt vägen till grävskopan! :)


Lite innemys hann vi med.

Efter att ha plaskat ute i vattenpölar så åt Noel lunch och sen sov han. Därefter packade vi ihop oss och åkte till simhallen. I vårt familjeträningskort så ingår bad för hela familjen i ett år så då måste vi ju utnyttja detta! Noel var först lite försiktig i badet, men sedan så hoppade han från kanten, åkte rutchkana, och flöt på flytleksaker.... :)


1 kommentar:

Malin sa...

Härligt med maaassa vatten! :)
Fint galonset Noel har. Vart kommer det ifrån?
Kram på er!