torsdag 21 oktober 2010

"Miiiiiaaaam! Mooooooa!"

Inatt vaknade lilleman vid 1.20 ungefär och när jag hörde hur han ställde sig upp i sin säng så tog jag över honom till oss med förhoppning om att han skulle somna om. Men icke sa nicke, han låg och vände och vred sig, upp och ner, pratade och sjöng tipp-tapp!

Jag tror att tänderna spökar just nu för han kom verkligen inte till ro. Han fick välling men somnade ändå inte om och när jag försökte sjunga lite för honom så tog han i ännu mer, och efter en stund låg han helt tyst och jag trodde han var på väg att somna men då hör jag: "Miiiiam!" "Moooooa!" (Liam och Moa... dagiskompisarna) och han frågade efter dem ett bra tag men insåg väl att de inte var hemma hos oss :)

Nä rhan väl började slappna av hostade han så mycket så att han ändå inte kunde somna men drygt två timmar senare så somnade han till slut! Jag var väl inte jättepigg när klockan ringde 5.30 imorse, för självklart måste jag tidigt till jobbet idag pga. utvecklingssamtal! Andreas stannar dock hemma med Noel idag med tanke på hostan från inatt och att han sovit väldigt lite gör att en dag på dagis kanske inte är optimalt.

Men men, dax att förbereda sig för samtal!

Ha en trevlig dag allihopa!

Inga kommentarer: